//

Ads

माफ गर्नुहोस् र बिर्सनुहोस्. - निर्मल सुनुवार




म एकदमै स्वार्थी मानिस हुँ, किनभने म सधैं खुशी हुन चाहन्छु ।
आफ्नो यसै लक्ष्यलाई ध्यानमा राखेर म क्षमा गर्ने र बिर्सने सिद्धान्तको पालना गर्छु । यो एउटा मन्द प्रक्रिया हो । प्रत्येक व्यक्तिले आफ्नो फैसला आफै गर्नु पर्छ । सम्झी रहनु राम्रो कुरा भएता पनि कतिपय अवस्थामा बिर्सनुपनि राम्रो हुन्छ ।
बदला लिने भनेको ठीक त्यस्तै हो जसरी तपाईं आफूलाई टोक्ने कुकुरलाई टोक्नु हुन्छ । तपाईले त्यो कुरालाई याद राख्नुपर्छ तर त्यो कुकुर ले तपाईलाई फेरि नटोकोस् भनेर मात्र । कुकुरलाई टोक्न जानुको बदलामा त्यस घटनाबाट शिक्षा लिनुहोस् ।
अरूले तपाईं लाई माफी नदिएपछि तपाईंले म चाहि अरूलाई किन माफी दिने भनेर प्रश्न गर्नु स्वभाविकै छ । ठीकै छ ! यदि तपाईंलाई त्यस तीतोपनामा घोलिएर बस्ने मन छ भने तपाईं त्यसो गर्न सक्नुहुन्छ जस्तो कि मैले पहिले नै भनिसकेको छ कि म स्वार्थी मानिस हुँ र सधैं खुशीरहन चाहन्छु । त्यसैले व्यर्थका कुराहरुमा म ध्यान दिन्न ।
यदि तपाईं आफ्नो साथीहरूलाई क्षमा गर्नुभएन भने एक दिन तपाईंका कुनै साथी नै रहने छैन । यदि तपाईं व्यापारी हो भने तपाईँको ग्राहकहरू हुने छैनन् । यस्ता अनेकौं मानिसहरू हुन्छन् जो आफू माथि भएको ज्यादतीलाई बिर्सन कुनै पनि हालतमा तयार हुँदैनन् । यहाँसम्म कि
कोहीले त आफ्ना आमा-बाबुलाई पनि छोड्दैनन् र केही आमा-बाबुले न त आफ्ना सन्तानको गल्ती हरु लाई माफ गर्न सक्छन् न नै तिनीहरूलाई बिर्सन सक्छन् ।
यस्तो स्थितिमा तपाईले विवेकपूर्ण ढङ्गले कॉम गर्नु पर्छ । यस्तो गरेर मात्र तपाईं सही अर्थमा खुशी रहन सक्नुहुन्छ । समय र परिस्थितिअनुसार काम गर्नु एउटा यस्तो कवच हो जसले हामीलाई यस्तो उचाईमा लैजान्छ। जहाँ हामीतर्फ फ्याँकिएका ढुङ्गाले पनि हाम्रो केही बिगार गर्न सक्दैन ।
बिर्सनु र माफ गरिदिनुको सट्टामा बदलाको भावनाले तपाईँलाई बडी हानि पुर्‍याउँछ ।
क्षमा गर्नु नै प्रसन्नता हो । त्यसैले माफ गर्नुहोस् र बिर्सनुहोस् । यो एकदमै साधारण कुरा हो । तर साधारणतया हामी साधारण काम गर्न चाहँदैनौं । जति–जति हामी सफल हुँदै जान्छौं त्यति नै हामीले आफ्नो जीवनलाई जटिल बनाउँदै जान्छौं । आफूलाई वा अरूलाई माफ गर्ने फैसला कुनै पनि अरू फैसला जस्तो नै हो । तपाईंले आँखा झिम्कनेबित्तिकै
यस्तो गर्न सक्नुहुन्छ वा फेरि वर्षोंसम्म दु:ख र ईष्र्या झेलेपछि यस्तो गर्न सक्नुहुन्छ । यो कुरा तपाईमा नै निर्भर रहन्छ । नि:संदेह अरूलाई क्षमा गर्न कठिन हुन्छ र आफूलाई माफ गर्न त अझ बढी कठिन हुन्छ । तरहामीहरूले हरेक स्थितिमा विश्लेषण गर्नु आवश्यक छ।
         

 "म आफ्नो मन दुखाउनुको सट्टा त्यो व्यक्तिलाई माफ गर्छु
जसको व्यवहार मप्रति गलत थियो । र मैले यसरी मात्र खुशी प्राप्त गर्न सक्छु ।" 


                                                                                     - निर्मल सुनुवार 



Post a Comment

0 Comments

JlPT N5 Class Test